اميررضا اظهریاميررضا اظهری، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

امیررضا اظهری

شب به یاد ماندنی

1392/3/30 16:51
379 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دیشب حوصله امون سر رفته بود بابا که از سرکار اومد گفتیم بریم خونه عمه سر بزنیم آخه دو هفته است پاشو عمل کردن . به اتفاق عمو مهدی اینا رفتیم تا از در رسیدم که بشینیم شیطنتهای شما شروع شد که آنها بماند. بعدش عمو ولی اینا اومدن با فاطمه بازی میکردی و عمو بستنی خریده بود اولش به شما داد مامان بزرگ یه ذره از بستنی شما خورد و دوباره شروع کردی به قهر کردن و جیغ و دادو چه گریه ای کردی نیم ساعت گریه کردی بعدش آرومت کردم و با قاشق بستنیتو خوردی تموم شد و ساعت 1 برگشتیم خونه تو ماشین گفتم برسیم خونه می خوابی دیگه نمیدونستم چه بلاهایی سر من میارینیشخند

خونه که رسیدیم بابایی خیلی خسته بود خوابید اما مگه شما میذاشتین بیچاره بابا زبان رفتی از آشپزخونی در قابلمه آوردی و کوبوندی به سر باباییخنده از خواب پرید و خندید مگه جز خنده میتونست کار دیگه ای بکنه.

هی میخواستم بخوابونمت از دستم فرار میکردی بعدش ساعت 2 شد رفتی سراغ ارگ و صندلیتو گذاشتی زیر پات و رفتی روش وایستادی شروع کردی به نواختنقلب صداش خیلی بلند بود دوباره بابا از خواب بیدار شد و خوابش پرید . اونم از دستت خاموش کردم رفتی آشپزخونه سراغ کابینتها دیگه نمیدونستم از دستت چیکار کنم نیم ساعت باهات کاری نداشتم بالاخره خودت اومدی که بخوابی ساعت 3 خوابیدی اما بیچاره من همه جا رو بهم ریخته بودی تمیز کردم منم ساعت 5 خوابیدم.

خیلی شب جالبی بود که تا 3 بیدار بودی فدات شم.ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیررضا
1 تیر 92 14:48
سلام
چه گل پسری شیطنتت هم با مزه است.
نمیدونم کی بشه که امیر رضای منم از این کارا بکنه.
ما هم شما رو لینک کردیم.
از این که به ما سر زدید خیلی خیلی خوشحال شدیم.




سلام خیلی ممنون
عزیزم زیاد عجله نکن شیطنتهاش شروع بشه خسته میشی.
ممنون که لینک کردی
مامان نرگس
1 تیر 92 16:46
سلام ممنونم که به ما سر زدید. گل پسر شما هم ماهه ماشالا خدا حفظش کنه.باشه لینک میکنم


ممنون چشاتون خوشگله
ماهم شمارو با افتخار لینک کردیم.
رضوان مامان رادین
1 تیر 92 18:42
ای جونم ...ماشا... به پسر شیطون خاله...گلم من شمار ا لینک کردم




ممنون از لطفتون

اما آدرسو اشتباهی نوشتین هر کاری میکنم باز نمیشه یه بار دیگه آدرسو بنویسید.


مامان بردیا
1 تیر 92 20:21
چه گل پسریبه ما سر بزنین.با تبادل لینک موافقید؟؟



سلام ممنون از لطف شما .بله موافقیم
ما شما را لینک کردیم.
مامان امیرعطا
2 تیر 92 1:25
سلام عزیزم ممنون که به وب پسرم اومدین. از همین لحظه لینکتون میکنیم . تند تند بهتون سر میزنیم. پسملی رو ببوسین.


سلام خیلی ممنون از لطفتون
ما هم شمارو لینک میکنیم اما آدرستون رو اشتباه زدین نمیاره یه بار دیگه بزنین تا لینک کنیم ممنون
مامان هدیه
2 تیر 92 16:02
گفتم که خدا مرا مرادي بفرست
توفان زده‏ ام مرا نجاتي بفرست
فرمود که با زمزمه يا مهدي
نذر گل نرگس صلواتي بفرست
عیدتون مبارک


ممنون عید شما هم مبارک
مامان امیرعطا
3 تیر 92 21:17