اميررضا اظهریاميررضا اظهری، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

امیررضا اظهری

دندون هشتم

1392/4/15 11:02
598 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم تو این چند روزه که مسافرت رفته بودیم و شما منو بابایی رو خیلی اذیت می کردی و هیچ غذایی نمی خوردی ؛ دیروز شب دلیلشو فهمیدم آخه دندون هشتمت سفیدیشو به من نشون داد.


الهی فدات بشم که تو این چند روزه چقدر درد و عذاب کشیدی و ما هم فکر میکردیم که هوای رودبار باهات سازگار نبود.


قربون خنده ها برم که از دیشب شروع کردی به غذا خوردن و چقدر منو خوشحال کردی عزیز دلم.


منو بابایی خیلی خیلی عاشقتیم شیطون بلا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان درسا
15 تیر 92 15:00
سلام عزیزم با اجازه لینکتون کردم.
دندون هشتم مبارک.


سلام عزیزم خواهش میکنم ما هم لینکتون کردیم
مامان علی
15 تیر 92 15:51
سلام مامان امیر.خدا براتون نگه داره گل پسرتونو.خیلی نازه.به وبلاگ علی جون سر بزنید.اگه خواستین به علی رای بدین .کد 445.ممنون


سلام عزیزم ممنون اگه بازم به ما سرزدین آدرسو درست بنویسید چون باز نمی شه
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 تیر 92 17:59
خصوصی عزیزم
مامان امیررضا
18 تیر 92 20:46
مبارکه مبارکه
امیررضای منم هفته قبل بعد از کلی اذیت کردن و شب نخوابیدن ها سومین دندونش ذو در آورد
درکت میکنم چی کشیدی

ممنون عزیزم
مامان هدیه
19 تیر 92 11:29
به به مروارید جدیدتم مبارکه آقای شیطون


ممنون خاله جون