اميررضا اظهریاميررضا اظهری، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

امیررضا اظهری

سال نو مبارک

1393/1/20 17:22
1,522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیز و پسر گلم

عزیز دلم شرمنده که چند وقتی پست جدید نذاشتیم .

از موقعی که از عروسی پسرخاله مهدی برگشتیم سرگرم خونه تکونی بودیم ، بعدش دوباره رفتیم تهران فرصت نشد.

الان خوابیدی ، اومدم یه پست کوچولو بذارم ، آخه تا میام پشت کامپیوتر شما زودتر از من تشریف میاری  و نمیزاری.

امیررضا جونم ایشالله دوباره میام و از خاطرات عیدت برات می نویسم ناز گلم.

 

 

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان یاسمن و محمد پارسا
22 فروردین 93 0:54
سال نو مبارم مامان فدای نازی پسر
مامان امیرعطا
30 فروردین 93 17:14
مامان هدیه
2 اردیبهشت 93 18:48
سلام عزیزم سال نوتون مبارک خواهر یه ساله نبودین الانم با یه پست کوچک اومدی این چه وضعیه ماشالله پسملی آقایی شده واسه خودش خدا حفظش کنه
ضا
13 اردیبهشت 93 12:17
ايشالله كه خوشبخت بشن منم تو اون عروسي بودم و دوست داشتم مشارو ببينم البته همسرتونو با مهدي (هموني كه الان پاسداره )اشتباه گرفتم خوشحالم ميبينم بچه اي به اين خوشگلي دارين من پسر دختر عمو فائزه هستم
مادر محمد
27 اردیبهشت 93 18:07
سلام همشهری کجایی باباجان دلمون برات تنگ شده
مادر محمد
9 خرداد 93 19:40
مامان امیررضا
30 خرداد 93 12:20
خواهر کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان بردیا
2 تیر 93 0:29
سلام.خوبین؟با پست تولد در خدمتیم.خوشحال میشیم تشریف بیارید
مامان زینب
6 تیر 93 0:07
پس کجایید چرا غیبت دارید؟
مامان امیررضا
9 تیر 93 15:06
روزه ، تمرين كلاس زندگي درس ايثار و خلوص و بندگي روزه ، زنجير هوا گسستن است ديو و بت هاي درون بشكستن است ماه در خودنگري و خودكاوشي لب فرو بستن ، نگفتن ، خاموشي درك مسكين از دل و جان كردن است زندگي همچون فقيران كردن است قهرمان صحنه تقوا شدن همچو ماهي زنده دريا شدن ماه ميهمان وضيافت برخدا جام بخشش ، ماه سرشار ازعطا روزه ، پرواز و عروجي ديگر است حلول ماه رمضان بر شما و خانواده محترمتان مبارک التماس دعا
مادر محمد
1 شهریور 93 11:42
سلام دیگه بدجور نگرانت شدم