اميررضا اظهریاميررضا اظهری، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

امیررضا اظهری

بیست ماهگی امیررضا جونم

1392/8/10 1:49
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

عزیزم بیست ماهگیت مبارک باشه فدات شم.قلب


پسرم این روزا بیش از حد شلوغ و شیطون و لجباز شدیزبان


عزیزم یه کم تنبل تشریف داری چون هرچی بهت یاد میدم شیطنت و بازیگوشی میکنیمتفکر


امیررضا جونم از صبح تا شب سرم با تو مشغوله و هیچ کاری نمیتونم انجام بدم ؛ حتی نمیذاری به وبلاگت سر بزنم و به روز کنم. گریه


یک هفته میشه کلمه ( اده) یاد گرفتی و همه رو با اده صدا میزنینیشخند عوض اینکه به ما بگی بابا و مامان؛

میگی اده قهقهه بعضی وقتا هم اده رو کشیده میگی و با صدای بلند (اده ه ه )تعجب


قشنگ حرف نمیزنی ولی با اشاره همه چیو به من توضیح میدیقهقهه الهی من فدای اون اشاره هات بشم جیگر طلامماچ

 

اصلا نمیذاری ازت عکس بگیریم تا دوربینو میبنی فرار میکنی این چندتا عکسم به زور گرفتیملبخند

 

 

 

جایی برای تنبیه به شیوه بابایینیشخند اما حسابی بهت خوش میگذرهقهقهه

 

 

 

چقدر مرتب و باکلاس چیدی غزیزمزبان

 

 

 

دسرهای خوشمزه ای داری فدات شمخوشمزه

 

 

 

 

قهقههقهقهه چه ژستی گرفتی با این کفشها قهقههقهقهه

 

 

 

والا نمیدونم میخوای با سیب زمینی ها چی درست کنیزبان

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دخملی شکلک
10 آبان 92 3:07



زهرا
10 آبان 92 17:41
قوربون اون دسرات بشم

فقط قربون دسرهام؟
پس قربون خودم چی
مامان امیرعطا
12 آبان 92 1:14
مبارک باشه 20 ماهگیت عزیزم.
خب مامانی معلومه دارم غذا درست می کنم تا کمک شما کرده باشم.
به ما هم سر بزنین مامان امیررضا جون.


چشم خانومی حتما میام
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 آبان 92 14:13
20 ماهگی مبارک عزیزم بفرما خصوصی

ممنون خاله جون
مامان درسا
17 آبان 92 1:21
20 ماهگیت مبارک عزیزم.
مامانی من هم هر چی به درسا یاد میدم بازیگوشی میکنه و هیچ توجهی نداره.


ممنون خاله جون
واقعا؟ حالا من فکر میکردم پسر بچه ها بازیگوشند.
سحر
25 آذر 92 14:40
آخه اين گل پسره كيه كه اينقدر خوشگل و بانمكه
سعید اظهری.لعیا ذابح جمشیدی
پاسخ
خاله جون پسر مامان و باباشه