اميررضا اظهریاميررضا اظهری، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

امیررضا اظهری

امیررضا و سحری

1392/5/12 17:59
1,197 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم از اول ماه مبارک رمضان هر شب دیر میخوابی و سحری بیداری میشی و با ما غذا میخوری بعدش میخوام بخوابونمت گریه میکنی که من میخوام بازی کنم.

شب بیست و سوم هم خونه مامان بزرگ اینا احیا نگه داشته بودی تا سحر حتی تا ساعت 6 بیدار بودی و بعدش خوابیدی خدا قبول کنه فدات شم.

دیشب سحری  ما غذامونو خورده بودیم و تموم شده بود سفره رو جمع کردم دیدیم یهو بیدار شدی و اومدی طرف غذا و تو قابلمه بهت غذا دادم گیر دادی که نوشابه هم می خوای و یه کم بهت دادیم اما بعدش ریختی زمین و کلی خندیدی.الهی قربونت بشیم عزیزم که سحری بلند میشی و غذا میخوری.

بعد از کلی مکافات دیشب سحری دیدم مشغولی ؛ موفق شدیم ازت چندتا عکس بگیریم چون اجازه نمیدی تا دوربینو می بینی می خوای از دستامون بگیری و شروع میکنی به گریه کردن و قهرو خوابیدن روی زمین قهرقهرقهر

 

 

عزیزم اینجا قبل از غذا نوشابه میخوردی

 

با حسرت نگاه میکردی بازم برات تو لیوان بریزم.ماشالله لیوانتم چقدر کوچیکهنیشخند

 

 

داری با نوشابه ور میری که بالاخره موفق شدی بریزی زمینعصبانی

 

 

شیطون بلا ریختی زمین و داری قه قه میخندیقهقههقهقههقهقهه

 

 

 منم دستمال آوردم پاک کنم داری فکر میکنی که باز یه کاری انجام بدیمتفکر

 

 

قربونت برم داری به مامانی کمک میکنی من گفتم یه فکری تو کله ات هستزبانچشمک

 

 

 

پاک کردی خسته شدی و انداختی رو عروسکت که اون نوشابه رو ریخته زمیندروغگو

 

 

تازگیها اسباب بازی جدید پیدا کردی نایلونو برداشتی و عروسکتو گذاشتی توشتعجبتعجب

 

 

اینجام دیدی خفه میشه سرشو بیرون آوردیقهقههقهقهه

 

 

شبها هم با ماهی تابه میخوابی چون همه اسباب بازیهارو گذاشتی کنار و اینارو دوس داری و میای تو اشپزخونه و باهاشون بازی میکنی تا میخوام از دستت بگیرم چنان جیغ و داد میزنی که من میترسمآخ

 

 

هر وسایلی که دستت میاد تو فر قایم میکنی شیطون بلااز خود راضی

 

 

 

جیگر طلای مامان و بابا کلاٌ تو هر کاری و شیطونی کنی ما خیلی دوستت داریم ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بردیا
12 مرداد 92 18:18
به به.قبول باشه گلم


قبول حق باشه خاله جون
مامان بردیا
12 مرداد 92 18:18
چقد عكسات نازه.قربونت برم نوشابه زياد نخوريا


ممنون چشاتون نازه
الناز سیندرلا
12 مرداد 92 18:21
ای جووووووووووووونم نوشابه خوردنت به خودم رفته......خخخخخخفداتشم نوش جونت عزیززززززززززم


واقعا خاله جون؟ نوشابه ضرر داره ها شما هم نخور
دخترخاله هانیه
12 مرداد 92 19:05
آخه ماشالله چقدر تو شیرینی موشموشک من. طاعات و عباداتت قبول عزیز دلم

ممنون هانیه جونم همچنین
مامان امیرعطا
13 مرداد 92 3:27
سلام عزیزم. خوبین خداروشکر.قبول باشه احیات رضا جونی. عطا هم 1 بار بیدار شده برای سحری. ولی هیچی نخورد ..... پسر شیطون همتون مثل هم عاشق قابلمه تابه هستین و بیچاره ما مامان ها ...... انگار به حریممون تجاوز شده باشه آشپزخونه رو میگم. امنیت نداره از دست شما وروجک ها


اره واقعا . خدا به دادمون برسه با این بچه ها مخصوصاٌ پسر بچه ها که خیلی شیطون هستند و بازیگوش
مامان درسا
13 مرداد 92 3:33
قبول باشه عزیزم.شیطونک شیرین خاله.


ممنون خاله جونم



نیایش
13 مرداد 92 13:14
دوست خوبم قبول باشه عکسات خیلی قشنگه در ضمن با افتخار شما رو لینک کردم شما هم یادت باشه


همچنین برا شما هم قبول باشه. چشم منم با افتخار شمارو لینک کردم.
مامان امیر رضا
13 مرداد 92 19:43
جان دل.......گل پسری چه شیطونه....عزیزم ما رو هم دعا کردی
اسباب بازی هاشو...

اره ماشالله خیلی شیطونه. همه رو دعا کردم خاله
آیلین
13 مرداد 92 19:57
سلام عزیز خاله.چقدر شما خوشگل هستید.خدا حفظت کنه.مامانی اسپند یادت نره.

ممنون خاله جون چشمای شما خوشگله. آیلین جونم خیلی نازو خوشگل خدا براتون حفظ کنه
زهرا
14 مرداد 92 20:21
سلام مامان امیرضا برو این سایت ببین سر در میاری منتظرمhttp://amour-en-portrait.ca.cx
آیلین
16 مرداد 92 15:52
الهی من فدات شم که اینقد شیرینی وروجک بین این همه هندوانه چیکار میکنی؟